2.4.2 : Changements importants
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2.4.2 : Changements importants
" Rituel des âmes (démoniste) et Rituel des rafraîchissements (mage) ne
déclenchent plus leurs temps de recharge lorsque l'invocation n'a pas
été terminée.
Il était temps !!!!!!
déclenchent plus leurs temps de recharge lorsque l'invocation n'a pas
été terminée.
Il était temps !!!!!!
Dernière édition par zifnab le Mer 14 Mai - 14:33, édité 1 fois
zifnab- Admin
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Re: 2.4.2 : Changements importants
Quote from Blizzard staff
Hunter
Hyjal Summit - Archimonde (Possibly bugged)
Quests changes
Powerleveling
Items
Plus d'info dans les jours à venir, mais si Archimonde est modifié comme dit plus haut :// aie la tuile
Hunter
- Scare
beast isn't instant and still have its 1.5sec cast time, even if the
tooltip still says "Instant" this is an intended change and the tooltip
will be reverted back to 1.5 sec in a later patch. (Source + Explanation) - There
is still a bug with Growl that is allowing it to scale with some pet
attack power buffs as well as the hunter's attack power. This will be
fixed in a future patch, until then enjoy the extra threat from these
buffs. (Source)
- Bloodfury,
Bloodlust Brooch, Bloodrage and Berserker Rage all use Bloodlust's
sound effect now. Most of these changes are intended. (Source)
Hyjal Summit - Archimonde (Possibly bugged)
- Fire will now spawn -much- closer to Archimonde, and the pathing is entirely random.
- Fire can target and chase Melee. Never possible pre 2.4.2.
- Archimonde's hit box size has been increased
- MT's are now able to be targetted by Air Burst.
Quests changes
- The Quest "The Multiphase Survey", where you retrieve surveys from Nagrand, no longer gives a [Shattered Sun Supplies]
- If you did a Void Shatter before the patch, you will have to wait for the end of the cooldown before you can do "cooldown-free" transmutations. (This isn't really a bug actually, but it will probably save a fewquestions)
Powerleveling
- According to a few reports, you cannot powerlevel anymore by DOTing mobs with a level 70 player and leaving the instance before they die. The XP of each mob has been greatly lowered. (Still need to be confirmed)
Items
- [Medallion of the Alliance] and [Medallion of the Horde] are already available for 40 000 from the honor vendors and you won't have to wait for the beginning of Season 4.
- [Medallion of the Alliance] and [Medallion of the Horde] price has been lowered to 8 000
Plus d'info dans les jours à venir, mais si Archimonde est modifié comme dit plus haut :// aie la tuile
zifnab- Admin
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Re: 2.4.2 : Changements importants
On va prendre cher sur Archi là je sent surtout niveau placement, si le Mt pourra être ciblé par le knockback, faudra suivre^^
Bruenors- Nombre de messages : 330
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Re: 2.4.2 : Changements importants
Ce qui me semble étrange c'est que sur les try d'hier soir Gurt s'est prit le knockback ?? et pourtant il avait encore l'aggro sur le boss , reprise d'aggro de quelques seconde ?
Enfin on va encore en chier ! /love /oui fouettez moi j'aime ça
Enfin on va encore en chier ! /love /oui fouettez moi j'aime ça
zifnab- Admin
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Re: 2.4.2 : Changements importants
Gurth non, mais des joueurs proche de lui oui c'est pour ça qu'il a été projeté je pense. La différence là, c'est que Gurth pourra être cibler directement par l'effet de jaillissement.
Bruenors- Nombre de messages : 330
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Re: 2.4.2 : Changements importants
Quote from: Daelo (Source)
We
just implemented a hotfix for all realms that makes Archimonde's
doomfires no longer be able to move right through him after they spawn.
Their movement should now be much more consistent with the previous
patch's behavior, and melee should have a bit easier time dodging the
doomfires as a result of the change. There have been other reports of
odd behavior in the encounter since the 2.4.2 patch, but this is the
only problem we've been able to verify locally. We'll continue to
monitor reports of unusual behavior in this encounter, and investigate
further as needed.
En français rapide : Bli² a fixé le bug du feu au niveau de la distance de pop et laisse ainsi un peu plus de temps aux CaC pour esquiver. Rien encore pour les autres bugs....
We
just implemented a hotfix for all realms that makes Archimonde's
doomfires no longer be able to move right through him after they spawn.
Their movement should now be much more consistent with the previous
patch's behavior, and melee should have a bit easier time dodging the
doomfires as a result of the change. There have been other reports of
odd behavior in the encounter since the 2.4.2 patch, but this is the
only problem we've been able to verify locally. We'll continue to
monitor reports of unusual behavior in this encounter, and investigate
further as needed.
En français rapide : Bli² a fixé le bug du feu au niveau de la distance de pop et laisse ainsi un peu plus de temps aux CaC pour esquiver. Rien encore pour les autres bugs....
zifnab- Admin
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Re: 2.4.2 : Changements importants
Oui, je pourrais effectivement prendre le Knockback d'Archi comme tout le monde.
Néanmoins quand je l'ai pris la derniére fois, je n'ai pas perdu l'aggro, Archi a attendu gentiment que je redescende pour continuer à m'éclater la face.
@Zif: Si tu veux je peux te fouetter, y a qu'à demander, je suis toujours prêt à te rendre service
Néanmoins quand je l'ai pris la derniére fois, je n'ai pas perdu l'aggro, Archi a attendu gentiment que je redescende pour continuer à m'éclater la face.
@Zif: Si tu veux je peux te fouetter, y a qu'à demander, je suis toujours prêt à te rendre service
gurthwulf- Nombre de messages : 700
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